poniedziałek, 3 września 2012

Zmiany

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jest tak, a nie inaczej? Dlaczego podejmujemy decyzje takie, a nie inne? I nad ich skutkami? Wszystko ma swój cel. Wszystko do czegoś prowadzi... Niekiedy decyzje, które podejmujemy przynoszą smutek i przygnębienie, ale...
Pragnąłeś kiedyś zmian? Zmian siebie, tego, jaki jesteś? Aby już nie być tą samą osobą, aby nie odczuwać tego, czego już nie chcesz odczuwać?
Aby nie obchodzili cię już ci, którzy nie powinni. Aby nie czuć tego smutku i rozpaczy. Pragnąłeś tego, prawda?
Więc zrób to. Zmień się. Połóż temu kres. Jeżeli dalej będziesz tak trwać, nic się nie zmieni. Nic. A ludzie Ci w tym nie pomogą.
Zmiany. Zmiany są dobre, mówią. Czasem konieczne, nie zawsze łatwe. Jednak są. Niekiedy przynoszą satysfakcję, niekiedy smutek. Ale nigdy ich nie żałujesz. Bo zawsze będzie lepiej. To właśnie dzięki zmianom nie stoisz w miejscu, to dzięki nim możesz dalej śmiało kroczyć przez życie, nie trwając wciąż w jednym punkcie, z którego nie potrafisz się ruszyć.
Lecz jesteś w stanie dokonać zmian tylko wtedy, gdy jesteś świadom tego, że bez nich nie dasz rady iść dalej. Że inaczej wciąż będzie tak samo.
A czy Ty chcesz zmian? Czy ich potrzebujesz?
Zastanów się. Może już czas, aby coś zmienić. Na lepsze.

8 komentarzy:

  1. Pierwsze na co chciałam zwrócić uwagę to czcionka. Bardzo denerwująca czcionka. Żeby móc w spokoju przeczytać tekst musiałam wkleić całość do Worda. Przeczytałam... Połowę. Może i dobrze piszesz, ale początek nie podobał mi się. Zmusiłam się jednak do przeczytania reszty. Dalszy ciąg ma już większy sens. Ciągle jednak nie czuję tego tekstu. Bardzo zagmatwany... Może i masz talent, ale powinnaś jeszcze popracować nad przejrzystością tekstu i jego tzw. lekkością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, postaram się zastosować do powyższych wskazówek.
      Swoje teksty prawie zawsze piszę prosto z serca, spisuję to, co myślę i wychodzi właśnie taki, dla przykładu, oneshot.
      Zapraszam również do lektury pozostałych shotów, z tego, co wiem, są dosyć dobrze napisane... Cóż, bazuję na opinii czytelników, ale co kto lubi. xD

      Usuń
  2. Twój blog bardzo mnie zaciekawił, wręcz zaintrygował. Lubię go ;). Też kocham mangę, rysuję, chociaż nie za bardzo mi to wychodzi. x.x Ale trzeba próbować, prawda? Mogłybyśmy się poznać? www.very-optimistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dlaczego by nie? xD
      Bez pracy nie ma kołaczy, jak to mówią. Rysuję, piszę, gram... Cóż, trochę by się tego znalazło.
      Na pewno wpadnę, zważywszy, że dopiero teraz znalazłam chwilkę czasu~. :3

      Usuń
  3. PS. Twoje słowa bardzo docierają do człowieka, czyli po prostu jesteś wpływowa. Chciałabym, aby w moim życiu nastąpiła zmiana. Jeszcze w tym tygodniu zetnę włosy, otworzę się na nową muzykę, wejdę do sklepów, do których jeszcze nigdy nie wchodziłam, zaprzyjaźnię się z kimś... Dziękuję Ci za ten post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Moja sytuacja jest nieco inna, gdyż dotyczy hm, ludzi... A raczej pewnego człowieka. A ja muszę się zmienić, aby nie stać wciąż w tym samym miejscu, bo to do niczego nie prowadzi, tylko przysparza bólu. Ale cóż, tutaj nie będę się o tym rozpisywać.

      Usuń
  4. Tanciuś!
    Powiem szczerze, że ten tekst akurat lepiej jest sobie przeczytać na głoś, zabawić się głosem, bo ogólnie jest faktycznie dosyć ciężki.
    Jednak na tyle motywujący, że wpędził mnie w strach, iż powinnam się zmienić i zacząć uczyć D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Nie musisz, Riw, nie musisz. xD
      Dopsz, że jest motywujący, bo ja motywacji nie mam za grosz. xD
      Bywa. D:

      Usuń